alebo
Kúpte si náhradné diely a využite naše servisné návody na opravu.
KÚPIŤ NÁHRADNÉ DIELYOpravujeme na počkanie
V prípade skladovej dostupnosti potrebných náhradných dielov servis poskytujeme na počkanie resp. v rámci jedného dňa.
Záručný a pozáručný servis
Poskytujeme služby záručného aj pozáručného servisu.
Náhradný telefón zadarmo
Počas opravy poskytujeme náhradný telefón zadarmo.
Odborný posudok pre poisťovňu
Na požiadavku poskytujeme aj vyjadrenie resp. odborný posudok pre poisťovňu.
Záruka
Záručná doba je 24 mesiacov.
Sme odborníci v oblasti servisných služieb elektronických zariadení. Servisné opravy realizujeme pre zariadenia:
Našu profesionalitu potvrdzujeme:
alebo
Kúpte si nové zariadenie a my vám výkupnú cenu navýšime až na 199,90€
KÚPIŤ NOVÝ TELEFÓNTermín opravy
Pre úspešnú servisnú opravu vášho zariadenia a jej garanciu potrebujeme zariadenie po servisnej oprave kompletne OTESTOVAŤ. Pre kompletné otestovanie vášho zariadenia potrebujeme od vás POMOC.
Servisné stredisko nebude mať možnosť plnohodnotne otestovať zariadenie po oprave a z toho dôvodu nedokáže poskytnúť štandardnú záruku (90 dní na prácu servisného technika). Zákazník dostane záruku 24 mesiacov len na diel. Pri prípadnej reklamácii budeme postupovať ako pri reklamácii náhradných dielov.
Termín opravy
Pre úspešnú servisnú opravu vášho zariadenia a jej garanciu potrebujeme zariadenie po servisnej oprave kompletne OTESTOVAŤ. Pre kompletné otestovanie vášho zariadenia potrebujeme od vás POMOC.
Servisné stredisko nebude mať možnosť plnohodnotne otestovať zariadenie po oprave a z toho dôvodu nedokáže poskytnúť štandardnú záruku (90 dní na prácu servisného technika). Zákazník dostane záruku 24 mesiacov len na diel. Pri prípadnej reklamácii budeme postupovať ako pri reklamácii náhradných dielov.
Zariadenie môžete priniesť na všetky naše servisné pobočky.
Pri objednávke na konkrétnu hodinu je objednávka LEN orientačná ako aj trvanie danej opravy. Trvanie opravy sa môže líšiť v závislosti od situácie na servisnej pobočke (vyťaženosť technika, dostupnosť náhradného diela, …).
V prípade, že sa v rezervovanom čase nedostavíte na objednanú servisnú službu, FixServis si vyhradzuje právo zrušiť objednávku
Viac INFO na našej zákazníckej podpore: +421 2/22133399 info@fixservis.sk
PO – PIA 8:00 – 17:00
Pošlite zariadenie poštou alebo kuriérom.
Po prijatí zásielky a realizácie diagnostiky vás budeme kontaktovať s cenovou ponukou na opravu. Čas sa môže líšiť v závislosti od typu zariadenia a aktuálnej vyťaženosti servisu
Viac INFO na našej zákazníckej podpore: +421 2/22133399 info@fixservis.sk
PO – PIA 8:00 – 17:00
Plazmové TV neodporúčame zasielať poštou ani kuriérom pre vysoké riziko poškodenia pri preprave
Za poškodenie pri preprave zariadenia nezodpovedáme
Zariadenie dôkladne zabaľte do krabice, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu. Za poškodenie pri preprave zariadenia nezodpovedáme
Pri objednaní kuriéra pre KÁVOVAR je služba spoplatnená sumou 7,20€ s DPH (jednosmerná cesta), pre ELEKTRICKÚ KOLOBEŽKU je služba spoplatnená sumou 8,90€ s DPH (jednosmerná cesta)
*POZOR: Pri riešení poistnej udalosti si poisťovňa vyžaduje nadobúdací doklad k zariadeniu.
Pri objednaní kuriéra pre MOBIL, NOTEBOOK, TABLET alebo inú drobnú elektroniku (všetky zariadenia okrem KÁVOVAROV a KOLOBEŽIEK) je služba kuriér BEZPLATNÁ
Viac INFO na našej zákazníckej podpore: +421 2/22133399 info@fixservis.sk
PO – PIA 8:00 – 17:00
FixPohotovosť
• Rezervácia termínu
• Výjazd technika
• Servis zariadenia na dohodnutom mieste
Zaslať poštou
Pošlite nám vaše zariadenie poštou alebo kuriérskou službou a my vám ho doručíme opravené vo vopred stanovenom termíne.
Objednať kuriéra
Možnosť objednania zvozu od kuriéra bez akýchkoľvek starostí pre zariadenia do servisného strediska FixServis.