+421 2/22133399
Helpdesk: Pondelok - Piatok 10:00 - 16:00
[email protected]
Kontakt

Objednávky do 16:00 expedujeme kuriérom GLS v ten istý deň. Doručenie do 24 h.

Fixservis logo
0
0 €
  • 19. 09. 2025

Zdieľať

Nový postup pre vrátenie/reklamáciu tovaru cez DPD

Dopravca DPD nedávno zmenil stránku pre zákazníkov, ktorí vracajú alebo reklamujú tovar. Celý proces je jednoduchší a má nový vzhľad. Pripravili sme pre vás aktuálny návod krok za krokom, aby ste sa v novom systéme vedeli rýchlo zorientovať a bez problémov vybavili svoju vrátenie alebo reklamáciu tovaru.

Nový postup pre vrátenie/reklamáciu tovaru cez DPD

Krok 1 – Navštívte stránku

Navštívte stránku rmp.dpdgroup.com/016/ifix, kde môžete vrátiť akúkoľvek zásielku, ktorú ste od nás obdržali.

Krok 2 – Vyberte jazyk

Kliknite na ikonu vlajky vpravo dole a vyberte jazyk, ktorý vám vyhovuje.

Krok 3 – Vyplňte údaje

Ak vám bol balík doručený cez DPD, napíšte sledovacie číslo (tracking number) priradené k vašej zásielke do kolónky Číslo balíka na vrátenie. Vaše údaje sa automaticky vyplnia a môžete pokračovať.

V prípade doručenia zásielky iným dopravcom ako DPD je potrebné vyplniť formulár manuálne, aby systém vygeneroval prepravný štítok na jej vrátenie.

Krok 4 - Vyberte spôsob vrátenia

V tomto kroku vyberte Priniesť na odberné miesto a pokračujte kliknutím na Ďalej.

Krok 5 - Skontrolujte údaje

Pred dokončením žiadosti o vrátenie tovaru skontrolujte nižšie uvedené informácie.

  • Ak je všetko správne pokračujte kliknutím na Potvrdiť vrátenie.
  • Ak je nejaký údaj nesprávne vyplnení, pokračujte kliknutím na Vráť sa naspäť.

Krok 6 - Vytlačte štítok

Po kliknutí na Potvrdiť vrátenie získate prepravný štítok v PDF, ktorý je potrebné vytlačiť a nalepiť na balík. Informácie a štítok prídu aj do e-mailu

Následne pokračujte podľa pokynov.

Nemáte tlačiareň? Odporúčame kontaktovať zákaznícku podporu DPD alebo navštíviť najbližšie odberné miesto a overiť dostupné možnosti.

Krok 7 - Priložte do zásielky

V zásielke musí byť jasne uvedené, či ide o vrátenie tovaru alebo o reklamáciu.
Prosíme, túto informáciu napíšte na papier a vložte ju spolu s tovarom do balíka.

Krok 8 - Vyberte odberné miesto

Podľa zadanej adresy sa vám zobrazia najbližšie odberné miesta, kam môžete balík priniesť.

Krok 9 - Odošlite balík

Vytlačený štítok nalepte na balík do ktorého ste zabalili produkt spolu s vloženou informáciou (vrátenie tovaru/reklamácia), ten prineste na odberné miesto aby bol doručený späť k nám.

Dodatočné informácie:

Lehota na vrátenie: Ak je pre vrátenie stanovená lehota, uistite sa, že balík odošlete včas.

Potrebujete pomoc? V prípade otázok kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Ekológia na prvom mieste

Neustále zlepšujeme našu uhlíkovú stopu, aby sme chránili našu planétu. Prečítajte si viac o tom, ako prispôsobujeme naše procesy, aby sme znížili našu stopu.

Viac informácíí