Fixservis logo
0
0 €
Zdieľať

Po výmene LCD a predného skla sa zobrazí na displeji upozornenie

Spoločnosť Apple opäť podnikla kroky proti tretím servisným stranám (neautorizované servisy, domáci opravári, ...) a aj svojim užívateľom. Nepríjemné upozornenie sa objaví po akejkoľvek výmene LCD na iPhone 11, 11 Pro a 11 Pro Max.

Po výmene LCD a predného skla sa zobrazí na displeji upozornenie

Toto upozornenie vás upozorní na to, že nový displej na vašom iPhone 11, iPhone 11 Pro a iPhone 11 Pro Max nebol overený cez oficiálny servisný softvér spoločnosti Apple, ku ktorému majú prístup iba autorizované servisné strediská Apple.

Ak vám v servise nainštalovali LCD pre iPhone 11, 11 Pro alebo 11 Pro Max, ktoré potom nespárovali, najskôr sa prvé 4 dni po výmene objaví trvalé upozornenie. Nasledujúcich 15 dní môžete túto informáciu vyhľadať v sekcii Nastavenia > Všeobecné > O aplikácii. Aby si túto informáciu mohli overiť aj zamestnanci spoločnosti Apple, tiež sa pridá do „informácii o zariadení“.

POZOR: Upozornenie sa objaví aj pri vzájomnej výmene originálnych displejov medzi 2 rovnakými modelmi iPhone-ov (napr. 11 Pro). Notifikácia zmizne jedine v prípade napojenia iPhonu na oficiálny servisný softvér spoločnosti Apple a následnom overení originality nového displeja iPhonu 11. Toto upozornenie však, zdá sa, nemá vplyv na fungovanie samotného zariadenia.

Naši technici otestovali túto novú funkciu na niekoľkých modeloch zariadení rady iPhone 11. Test sme vykonali tak, že sme vymenili originálny LCD displej v telefóne iPhone 11 Pro a upozornenie sa skutočne objavilo ihneď po inštalácii displeja. Výsledkom tohto testu sme dokázali, že aj napriek 100% originalite nového LCD sa notifikácia na iPhone objavuje a jedinou možnosťou zmiznutia upozornenia je overenie cez oficiálny servisný softvér spoločnosti Apple. Notifikácia len oznamuje, že nový displej nie je možné overiť, ale na funkcionalitu nemá žiadny vplyv.

Dospeli sme k záveru, že pravdepodobne každý displej je pripárovaný k základnej doske a po výmene musí byť pripárovaný opätovne nový displej. Týmto krokom sa spoločnosť Apple snaží ,,dotlačiť“ užívateľov k návšteve autorizovaného servisného strediska Apple a vyhnúť sa neautorizovaným servisom.

Spoločnosť Apple môže týmto varovaním vyvolať u svojich zákazníkov strach z opravy svojho iPhone-u v servisnom stredisku tretích strán alebo od domácej opravy. Aj keď notifikácia z obrazovky vášho zariadenia po 4 dňoch zmizne, môže odradiť ľudí od výmeny displeja a dotykového skla na iPhone v necertifikovanom servise alebo od svojpomocnej opravy.

Podľa nášho názoru by v spoločnosti Apple mohli zvážiť sprístupnenie nástrojov na kopírovanie ID aspoň tej časti klientely, ktorá je ochotná vymeniť si svoj poškodený displej na iPhone použitím originálneho náhradného LCD.

Ekológia na prvom mieste

Neustále zlepšujeme našu uhlíkovú stopu, aby sme chránili našu planétu. Prečítajte si viac o tom, ako prispôsobujeme naše procesy, aby sme znížili našu stopu.

Viac informácíí