Krajina doručenia AT
Zákaznícky servis

FAQ

Nakupovanie cez e-shop:

Pre informácie o dostupnosti dopytovaného tovaru kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Pri každom tovare máme na našom webe uvedenú aktuálnu dodaciu lehotu, počas ktorej sa snažíme tovar naskladniť.

V prípade, že máte vytvorenú objednávku a tovar nevieme naskladniť v pôvodnej dodacej lehote, budete emailom informovaný o predĺžený dodacej lehoty. Keď nám dodávateľ potvrdí termín naskladnenia, informujeme vás notifikačným emailom s predbežným dátumom.

Počas tejto doby viete objednávku kedykoľvek upraviť alebo zrušiť.

Bližšie sa dodacím lehotám venujeme tu.

Ak ste obdŕžali poškodené zariadenie, bezodkladne (najneskôr do 24 hodín) upovedomte našu zákaznícku podporu (mailom alebo telefonicky) a prepravnú spoločnosť, ktorou vám bol doručený objednaný tovar. 

Neskoršie reklamácie tohto druhu je možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu.

Pri nákupe postupujte nasledovne:

1. Vyberte si tovar, ktorý si chcete kúpiť, zadajte počet kusov a pridajte do košíka. Po kliknutí na „Pridať do košíka“ sa vám zobrazí potvrdenie o vložení do košíka. Ďalej si môžete vybrať z možnosti „Späť do obchodu“ alebo „Pozrieť košík“.

2. Ak ste sa rozhodli vybraný tovar si zakúpiť, v košíku kliknite na tlačidlo "Pokračovať v objednávke". Tovar môžete z košíka vymazať, ak kliknete na X (vpravo hore nad cenou). Ak chcete pokračovať v nakupovaní iných produktov, stlačte "Späť do obchodu" (Naspäť na FixServis), obsah košíka ostane uložený.

3. Pri pokračovaní v objednávke, si vyberte z možností - Registrovaný zákazník, Nový zákazník alebo Jednorazový nákup.

Odporúčame zaregistrovať sa, pretože budete môcť sledovať v akom stave je vaša objednávka, vidíte svoju históriu objednávok a môžete si pridávať položky do wishlistu (obľúbené položky).

4. Ak ste už u nás nakupovali a ste zaregistrovaný, prihláste sa. Dostanete sa na krok 1 z 3 v ktorom si skontrolujte obsah košíka. Kliknutím na tlačidlo "Pokračovať v objednávke" sa dostanete na krok 2 z 3, kde si určíte spôsob doručenia a platby. Tlačidlom "Pokračovať v objednávke" sa dostanete na krok 3 z 3, kde si skontrolujete celú objednávku. V prípade, že objednávate na firmu, skontrolujte si fakturačné údaje firmy (IČO, DIČ a IČ-DPH pokiaľ ním disponujete). 

Ak ste si zvolili jednorazový nákup, pokračujte v nasledujúcich 4 krokoch.

Krok 1: Zvoľte spôsob akým chcete tovar fakturovať – Súkromná osoba alebo Spoločnosť.

Krok 2: Vyplňte vaše kontaktné údaje a adresu, aby sme vedeli kam tovar doručiť.

Krok 3: Určte spôsob doručenia a platby.

Krok 4: Skontrolujete celú objednávku. V prípade, že objednávate na firmu, skontrolujte si fakturačné údaje firmy (IČO, DIČ a IČ-DPH pokiaľ ním disponujete).

5. Vybrali ste si tovar, ktorý je na objednávku (nie je skladom)? V poslednom kroku (súhrn objednávky) si môžete objednávku rozdeliť – Kompletne / Nekompletne.

Kompletne
Vybaviť iba skompletizovanú objednávku, t. j. čakať na tovar, ktorý nie je na sklade.

Nekompletne
Vybaviť aj nekompletnú objednávku len s tovarom, ktorý je práve centrálne skladom (POZOR: nie externý sklad)

6. Vyjadrite súhlas s nákupom

7. Objednávku odošlete tlačidlom "Dokončiť objednávku". Stav vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení do vášho účtu alebo prostredníctvom notifikácií, ktoré od nás obdržíte formou sms a e-mailom.

Stav svojej objednávky zistíte po prihlásení sa do svojho konta na našej stránke. Ak sa neviete prihlásiť alebo ste objednali tovar cez Jednorazový nákup, budeme vás informovať notifikačným emailom a sms.

V e-shope fixservis.sk si môžete vybrať jeden z nasledovných spôsobov platby:

  1. Dobierka
  2. Platba kartou
  3. Paypal
  4. Bankový prevod
  5. Hotovosť

Viac informácií o spôsoboch platby nájdete tu.

Na email vám príde proforma faktúry, na ktorej sú uvedené všetky potrebné údaje k platbe.

Faktúru vám automaticky zasielame na email, ktorý ste uviedli pri objednávke a zároveň je faktúra priložená k tovaru.

Tovar vám bude doručený prostredníctvom vami vybratého dopravcu v nákupnom košíku. Štandardne prepravujeme zásielky spoločnosťami – SPS, GLS a Packeta. 

Viac informácií o spôsobe dopravy nájdete tu.

V prípade, že ste si zvolili osobný odber, objednávku si môžete vyzdvihnúť na vami zvolenej predajni.

Všetky objednávky vytvorené pred 13:00h, spracujeme a expedujeme v daný pracovný deň. V závislosti od zvoleného typu dopravy prebehne doručenie od 24h.

Dodanie tovaru na objednávku trvá dlhšie (zvyčajne 10 - 16 pracovných dní). 
O predpokladanom termíne dodania vás budeme informovať individuálne prostredníctvom notifikačného e-mailu. 

Objednávky spracovávame a odosielame po pripísaný platby (platba kartou, paypal, bankový prevod) na náš účet.

Áno, po expedícii vašej objednávky vám mailom zašleme sledovacie číslo zásielky. Danú zásielku viete následne sledovať na webovej stránke vami vybranej prepravnej spoločnosti.

Samozrejme, osobný odber je možný na našich prevádzkach v čase platných otváracích hodín. Všetky objednávky na osobný odber vytvorené pred 13:00h, spracujeme v daný pracovný deň.

Akonáhle bude pre Vás tovar pripravený, budeme Vás informovať ohľadom vyzdvihnutia prostredníctvom notifikačného emailu a SMS správy. Nie je nutné navštíviť našu predajňu skôr, nakoľko objednávku nebudeme vedieť hneď pre Vás pripraviť.

Áno, objednávku je možné predĺžiť, max. o 5 dni. Avšak, je potrebné aby ste kontaktovali našu zákaznícku podporu.

Servis:

Pre informácie o type servisného úkonu, ktorý sa nenachádza v ponuke na našom webe, prosím, kontaktujte našu zákaznícku podporu na email - info@fixservis.sk .

Opravujeme smartfóny, smarthodinky, notebooky, tablety, počítače, ipody, elektro kolobežky, herné konzoly a kávovary.

Ak si chcete uplatniť reklamáciu opravy*, zašlite/prineste k nám zariadenie na reklamáciu.

*Reklamáciu opravy si môžete u nás uplatniť len v prípade, že bola oprava vykonaná našim technikom.

Servisný technik vykoná diagnostiku zariadenia, zisti rozsah a mieru poškodenia. 
Následne vás kontaktujeme.

Cenu poskytovaného servisného úkonu na poškodenom zariadení nájdete na našej stránke. Po špecifikácii konkrétneho modelu, výrobcu a závady sa vám zobrazí orientačná suma. 
Definitívnu sumu za servisný úkon vám vie určiť po diagnostike zariadenia samotný technik.
K dispozícii vám je samozrejme aj naša infolinka, ktorá vám rada zodpovie vaše otázky telefonicky, mailom alebo prostredníctvom správy na našom Facebooku. Môžete nám napísať aj cez náš chat na webe.

Pri každom servisnom úkone máme zadaný odhadovaný čas opravy, ktorý sa môže odlíšiť v závislosti od vyťaženia našich technikov a dostupnosti náhradného dielu. O aktuálnom stave servisovaného zariadenia vás bude prípadne informovať naša zákaznícka podpora.

Ak k nám nemôžete prísť osobne, môžete nám vaše poškodené zariadenie zaslať poštou alebo kuriérom.
Servis vášho zariadenia si objednáte na našej stránke po špecifikácií typu, modelu a závady vášho zariadenia. Po vyplnení formulára a potvrdení obchodných podmienok vám príde emailom sprievodný list k servisu vášho zariadenia.
Akonáhle vaše zariadenie obdržíme, budeme vás kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.

Potrebujete pomôcť s vyplnením formulára? Pozrite si nášho sprievodcu.

Záručný servis je platný po dobu dvoch rokov od kúpy zariadenia, dovtedy sa zákonom vzťahuje záruka na váš zakúpený výrobok. V prípade, že si idete uplatniť váš nárok na záručný servis, je potrebné kontaktovať/navštíviť spoločnosť u ktorej ste zariadenie kúpili.

Pozáručný servis sa vzťahuje na opravy, ktoré si zákazník uplatňuje po vypršaní záručnej lehoty alebo v prípade poškodenia vlastným zavinením. 

Značkový (Orignálny) diel je originálnym produktom z dielne výrobcu zariadenia. 

Original Equipment Manufacturer (skr. OEM) je nový diel, ktorý je vyrobený treťou stranou a schválený výrobcom.

Cena samotnej diagnostiky sa odvíja od typu zariadenia. V prípade realizácie opravy je diagnostika zdarma.

  • Smartfón - 20€
  • Tablet - 25€
  • Notebook a PC - 35€
  • Apple MacBook a iMac - 55€
  • Smartwatch - 20€
  • Kávovar - 35€
  • Kolobežka - 30€

Ceny za diagnostiku sú vrátane DPH.

V prípade, že:

  • súhlasíte s cenovým návrhom za servisný úkon, ktorý vám vystaví náš špecialista, diagnostiku zariadenia máte zadarmo.
  • nesúhlasíte, s cenovým návrhom za servisný úkon, ktorý vám vystaví náš špecialista, diagnostiku zariadenia platíte.

Vaše zariadenie si môžete prevziať osobne alebo vám ho zašleme kuriérom.

Ak je oprava nad 80€ s DPH, poplatok za doručenie neplatíte.
Ak je oprava pod 80€ s DPH, poplatok za doručenie je:

  • 4,50€ s DPH – drobná elektronika (napr. mobil, tablet, notebook)
  • 7,20€ s DPH – kávovary (jednosmerná cesta)
  • 8,90€ s DPH – elektrické kolobežky (jednosmerná cesta)

Servisný technik vykoná diagnostiku zariadenia, zisti rozsah a mieru poškodenia. Zariadenie bude opravené do sumy uvedenej v preberacom protokole (pri preberaní zariadenia na servis).

Ak servisný technik zisti, že sa v zariadení nachádza aj iná závada, vykoná cenový návrh. Následne vás kontaktujeme, či súhlasíte s cenou opravy. Po vašom schválení servisný technik vykoná opravu

V prípade, že s cenou opravy nesúhlasíte, servisný technik nevykoná opravu a zaplatíte za diagnostiku zariadenia.

Akonáhle obdržíme vaše zariadenie, budete informovaní o odhadovanom čase vykonávaného servisného úkonu a dostupnosti náhradného dielu na našom sklade. Po prijatí servisovaného zariadenia vám príde e-mailom potvrdzovacia správa. Následne budete o stave servisu informovaní e-mailovými notifikáciami, prípadne telefonicky.

Reklamácie:

Ak vám tovar zakúpený na našom e-shope nevyhovuje, máte možnosť ho vrátiť bez udania dôvodu počas zákonnej 14 dňovej lehoty od dátumu prevzatia.

Podmienky vrátenia tovaru:

  • Pôvodný stav
  • Obsahuje všetky pôvodné a originálne štítky
  • Nemá známky používania a opotrebenia
  • Je neporušený a nepoškodený
  • Nebol montovaný do zariadenia
  • Pre náhradný diel platí, že musí mať neporušenú ochrannú známku FixServis
  • Je kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu, atď.)
  • Je v pôvodnom, nepoškodenom obale

Ak sa vám nechce zájsť osobne na predajňu, tovar môžete poslať priamo reklamačnému oddeleniu. V tomto prípade postupujte nasledovne:

Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie od zmluvy.

Tovar zabaľte tak, aby sa zabránilo poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite poslať vypísané a podpísané tlačivo Odstúpenie od zmluvy a doklad o kúpe.

Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie:
iFix, s.r.o., Námestie hraničiarov 6/A , 85103 Bratislava

Ak už tovar nechcete, prípadne ak ste si objednali nesprávny kus, môžete odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prijatia zásielky. Je potrebné aby ste nám zaslali produkt na našu adresu spoločne s protokolom o odstúpení od zmluvy, ktorý nájdete na tomto odkaze.


Zásielku môžete odoslať priamo na našu adresu:
iFix s.r.o.
Námestie Hraničiarov 6A
85103 Bratislava

Alebo môžete využiť služby Packeta:
Ktorékoľvek odberné miesto: 
www.packeta.sk/pobocky/ 
Použite kód: 95642760

Zásielku zabaľte a prineste na zberné miesto. Na zbernom mieste následne stačí nadiktovať kód a zásielku odovzdať. Pokiaľ využijete službu Z-boxu treba cez aplikáciu Packety zadať hore uvedený kód.

Nárok na vrátenie peňazí, máte ak:

  • Je reklamovaná 3x tá istá vada na tom istom zariadení
  • Sú reklamované 4x rôzne vady na tom istom zariadení
  • Nie je dostupný náhradný diel

Peniaze za tovar zašleme na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy. Nie však skôr, než dôjde k doručeniu vráteného tovaru na predajňu alebo späť na naše reklamačné oddelenie (prípadne, ak preukážete, že vrátený tovar nám už bol odoslaný). Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho.

Na náhradný diel, ktorý ste si vlastnoručne namontovali do zariadenia, si spoločnosť iFix s.r.o. vyhradzuje právo vám reklamáciu zamietnuť.

Ak reklamačný technik vyhodnotí, že vám bol doručený vadný diel, ktorý nebol mechanicky poškodený vlastnou inštaláciou, máte právo na reklamáciu.

Ak si neviete demontovať náhradný diel zo zariadenia, máte právo zaslať na reklamáciu celé zariadenie. V tom prípade vám bude účtovaný poplatok 20€ za demontáž náhradného dielu zo zariadenia.

Ak bude uznaná reklamácia a náhradný diel nemáme dostupný, budete informovaní e-mailovou notifikáciou, že reklamovaný náhradný diel je v stave „čaká sa na diel“.

V prípade nedostupnosti daného dielu vás kontaktuje reklamačné oddelenie, ktoré vás informuje o čase dodania dielu, prípadne vám ponúkne možnosť vrátenia peňazí.

Je potrebné, aby ste nám na našu adresu zaslali produkt spoločne s vyplneným reklamačným formulárom.

Zásielku môžete odoslať priamo na našu adresu:
iFix s.r.o.
Námestie Hraničiarov 6/A
85103 Bratislava

Alebo môžete využiť služby Packeta:
Ktorékoľvek odberné miesto: 
https://www.packeta.sk/pobocky/ 
Použite kód: 95642760

Zásielku zabaľte a prineste na zberné miesto. Na zbernom mieste následne stačí nadiktovať kód a zásielku odovzdať. Pokiaľ využijete službu Z-boxu treba cez aplikáciu Packety zadať hore uvedený kód.

Proces reklamácie môže trvať 5-10 kalendárnych dní, maximálne však 30 kalendárnych dní daných zákonom.

Vaša reklamácia bude vyriešená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od doručenia.

O stave vašej reklamácie budete informovaní emailom, prípadne vás kontaktujeme telefonicky.

Snažíme sa pre vás nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám čo najrýchlejšiu opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze. 

Ak si chcete uplatniť reklamáciu náhradných dielov, tovar musíte poslať alebo priniesť na našu centrálu. 

V prípade, že si chcete uplatniť reklamáciu na mobilné príslušenstvo, musíte tovar priniesť na pobočku, kde ste si tovar zakupovali. Ak ste nakupovali cez náš e-shop, pošlite nám tovar na našu centrálu.

Tlačivá k stiahnutiu:

  • Reklamačný formulár
  • Odstúpenie od zmluvy

reklamacny_formular.pdf

odstupenie_od_zmluvy.pdf

FixBazar

Áno, podrobnejšie informácie nájdete na našej stránke po rozkliknutí daného modelu.

Výkup telefónov

Áno, vykupujeme smartfóny aj iné zariadenia.

Výkupná cena mobilného telefónu je podmienená jeho technicko-vizuálnym stavom, teda úrovňou jeho opotrebovania.

Nový telefón je:

  • nepoužívaný, v kompletnom balení (krabica a príslušenstvo) so záručným listom. 
  • bol kúpený na Slovensku a od jeho kúpy neuplynuli viac ako 2 mesiace. 

V prípade, že telefón má menej ako 2 mesiace a má rozbitý displej, vzhľadom na výšku nákladov spojených s výmenou obrazovky ho považujeme za použité zariadenie.

Každé zariadenie musí byť pred výkupom ohlásené z cloudu. Všetky telefóny sú po výkupe resetované do pôvodných nastavení. Napriek tomu odporúčame, aby ste si všetky údaje v mobile vymazali ešte pred predajom.

Môžete si vybrať, či nám mobilný telefón doručíte osobne na niektorú predajňu alebo nám ho zadarmo pošlete naším kuriérom. Poštovné za doručenie hradíme my.

Mobilný telefón nám môžete priniesť na ktorúkoľvek z našich predajní.

Ostatné otázky

Tím FixServis je tu pre vás.
Ak ste napriek snahe nájsť odpoveď na vašu otázku nenašli, kontaktujte nás

 

Pokiaľ máte záujem o veľkoobchodnú spoluprácu kontaktujte priamo naše eshopové oddelenie na mailovej adrese eshop@fixservis.sk . Kolegovia vám následne poskytnú bližšie informácie ohľadom danej služby.

Ak hľadáte informáciu, či je daný tovar skladom na konkrétnej pobočke, prosím, obráťte sa na našu zákaznícku podporu alebo kontaktujte konkrétnu predajňu.

Pre všetky informácie o našich pobočkách kliknite tu.

Vysvetlenie terminológie

SW - Softvér zariadenia - programové vybavenie zariadenia, operačný systém

SWAP modul - Servisná jednotka určená na výmenu celého zariadenia, ktorá obsahuje všetky súčasti mobilného telefónu vynímajúc príslušenstvo. Tento modul podľa rozdelenia výrobcu nemusí obsahovať batériu, pamäťovú kartu, alebo batériový kryt. SWAP modul je náhradný diel a nie je predajným balením.

Kalibrácia – Nastavenie signálových parametrov na správne hodnoty. Kalibrácia sa využíva pri problémoch so signálom, závadách so zvukom počas hovoru, problémoch výdrže batérie a registráciou SIM karty do siete. Kalibrácia je servisný zásah, ktorý nie je prístupný užívateľovi.

RF doska (PCB / PBA doska) – Základná doska telefónu. Je hlavnou signálovou a logickou časťou zariadenia. Podľa rozdelenia výrobcu môže dôjsť k zmene IMEI telefónu.

Master reset (factory reset) – Obnovenie nastavení telefónu na výrobné nastavenia, ktoré sú totožné pri prvom spustení zariadenia. Master reset môže odstrániť závady spôsobené aplikáciami tretích strán alebo závady spôsobené užívateľskými dátami. Master reset nie je servisným zásahom a je dostupný užívateľovi cez menu zariadenia.

IMEI – Je jedinečné medzinárodné identifikačné číslo. Nachádza sa v elektronickej podobe v zariadení (zistiteľné cez *#06#) alebo pod batériou na štítku.

SN (MSN) – Je jedinečné výrobné číslo generované výrobcom. Pri mobilných telefónoch sa nachádza iba pod batériou na štítku, pri iných zariadeniach na zadnej strane na štítku. Preto je dôležité, aby bolo výrobné číslo čitateľné. V opačnom prípade nie je možné zariadenie identifikovať a vykonať záručnú opravu.

GSM – Je digitálna technológia mobilného prenosu zvuku a dátových služieb. Ide o druhú generáciu globálnej mobilnej komunikácie a zahŕňa dátový prenos GPRS a EDGE.

3G  Je digitálna technológia mobilného prenosu zvuku a dátových služieb. Ide o tretiu generáciu globálnej mobilnej komunikácie a zahŕňa rýchle dátové prenosy.

4G - je štvrtá generácia technológií mobilnej komunikácie ktorá je v tomto čase štandard. Poskytuje vysokorýchlostný internetový prístup.

5G - je piata a najnovšia generácia mobilnej komunikácie. Prináša ešte väčšiu rýchlosť ako 4G, kratšiu dobu odozvy a vie operovať na viacerých zariadeniach

LTE – Je digitálna technológia mobilného prenosu zvuku a dátových služieb. Ide o štvrtú generáciu globálnej mobilnej komunikácie a zahŕňa najrýchlejšie dátové prenosy.

BTS – Je vysielač mobilného signálu. Mobilný telefón je na túto pevnú stanicu prihlásený, vďaka čomu môže zariadenie komunikovať s operátorskou sieťou.

Test na GSM testeri – Otestovanie mobilného zariadenia na rádiokomunikačnom testeri, ktorý simuluje reálny hovor so SIM kartou.

Doručenie kuriérom na SVK aj do ČR do 24 hod.
Poštovné zdarma pri nákupe nad 70€ s DPH
Viac ako 20.000 individuálnych produktov v ponuke
Možnosť osobného odberu na centrále
Viac ako 50.000 opravených zariadení

Predvoľby cookies

  • Vaše súkromie
  • Nevyhnutné cookies
  • Výkonnostné cookies
  • Funkčné cookies
  • Marketingové cookies

Meno Poskytovateľ Účel Vypršanie Typ